27 Aralık 2015 Pazar

2015 FAVORİLER (Bakım)

Herkese Merhabalaar :)

2015 Favoriler yazılerımın 3. kısmıyla karşınızdayım.Sizlere 2015 yılında cilt,tırnak,saç,dudak vs. bakımında kullandığım sevdiğim ve favorilerime aldığım ürünlerden bahsedeceğim.Bence merak ettiniz hadi hemen başlayalım :)

Benri Koyu Renk Ojeler için Aseton: Tek kullandığım, sürekli sürekli aldığım aseton.Siyah, kırmızı, bordo ve daha nice rengi çok kolay şekilde çıkaran bence piyasanın en iyi asetonu.Kesinlikle alın ve deneyin :)

L'oreal Elseve Mucizevi Bakım Yağı: 2015'in favori saç bakım ürünü budur. Hem duş sonrası saç uçlarıma bakım için kullandığım, hem saçlarıma parlaklık kazandırmak istediğimde gün içinde uyguladığım hem de duş öncesi saçıma komple uygulayıp 1 saat kadar bekletip bakım maskesi olarak kullanıyorum ve her kullanımından memnunum.2.şişem ve bitince tekrar alırım tabiki :)

Mediwell Lipbalm: Sanırım şu ana kadar kullandığım hem en etkili hem de en güzel tatlı, en güzel kokulu lipbalmlar bunlar.Hepsi birbirinden güzel tek sıkıntı kavanozda olduğu için oluyor ama ben zaten evde kullandığım için bu ürünü sıkıntı yaşamıyorum.Bu ürünle #izmirinrenkleri etkinliğinde tanışmıştım iyi ki de tanışmışım :)

Yves Rocher Sebo Vegetal Peeling: Yağlı ciltliler için muhteşem bir peeling.Bu ürüne ait bir yazım mevcut detaylı yorumum için : http://lightsofbeauty.blogspot.com.tr/2015/10/yves-rocher-sebo-vegetal-peeling.html 

Rituel de Beauty Burun Bandı: Bim'in en sevdiğim ürünü :) Piyasanın bence en iyi burun bandı.Bir çok marka denedim ama bunun gibisini bulamadım.Kesinlikle alın aldırın. Her hafta düzenli olarak kullanıyorum ve siyah ve beyaz noktalarımdan kurtuluyorum :)
Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: Makyaj temizleyicilerinin içinde en çok kullandığım bitirip bitirip yeniden aldığım ve performansından da oldukça memnun olduğum uygun fiyatlı bir ürün. Makyajı kesinlikle çok güzel temizliyor ve cildimde de bir soruna sebep olmadı.Seviyorum kendilerini :)

Bakım rutinlerimde sürekli kullandığım favorim olan ürünler bunlardı.Umarım sizlere de bu ürünler hakkında fikir verebilmişimdir.Aklınıza takılan veya sormak istediğiniz olursa ya da siz de bana favorilerinizi önermek isterseniz yorum bırakmayı unutmayın :)

Vakit ayırıp okuduğunuz için hepinize çook Teşekkürler :)
 

4 yorum:

  1. İlk kez bir burun bandı tavsiyesi görüyorum. Tam da ihtiyacım olan şeydi, en kısa zamanda denemeliyim ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işinize yaramasına çok sevindim :) yorumlarınızı bekliyorum :)

      Sil
  2. Çok güzel bilgiler vermişsin, emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil