16 Haziran 2016 Perşembe

YVES ROCHER KAYISILI PEELİNG

Herkese Merhaba :)
Bugünkü konuğumuz başlıktan da anlaşıldığı gibi çok popüler bir ürün.Bende şu kayısılı peelingi bir de benden dinleyin istedim.Herkesin çok sevdiği bu ürünü acaba ben sevdim mi ?
Görsel internetten alıntır.


Öncelikle ürün 50 ml, dermatolojik testlerden geçmiş, paraben içermiyor ve fiyatı da 16,90.Yves Rocher mağazalarında bulabilirsiniz.
Ürünün vaatleri ve bendeki etkilerine geçelim.
1- Bitkisel içeriğindeki Kayısı Çekirdeği tanecikleriyle cildinizi derinlemesine temizler, pürüzleri giderir ve yumuşatır. 
  • İçerisindeki kayısı çekirdeği tanelerinin peeling etkisi sebebiyle evet pürüzleri gideriyor.
  • Temizliyor ama derinlemesine mi? Açıkçası pek öyle hissetmiyorum.
  • Yumuşatıyor ama zaten bunu her peeling yapıyor.
2- Uygulamanın ardından ışıldayan yumuşacık teninizde hoş bir meyve kokusu bırakır. 
  • Peelingin kremsi kısmı ışıltılı olduğu için ışıldayan bir ten bırakıyor geriye ama çok kısa süreli.Kalıcı bir etkisi kesinlikle yok.
  • Ve benim tenimde herhangi bir koku bırakmıyor.         
                                                            
 Sonuç olarak sevdim mi?
Sevmedim.Çünkü bence çok sıradan bir peeling ve daha iyilerini bulacağıma eminim (en azından kendi cildim için). Gramajı küçük olduğu için ilk başta garip gelmişti ama iyi ki küçükmüş çünkü bir an önce bitsin istiyorum ama bitmiyor kerata :) Yani anlaşıldığı gibi bittiğinde tekrar almayacağım.Ve bana göre abartılmış bir ürün.

Yves Rocher'in Sebo Vegetal Peelingi hakkındaki görüşlerimi merak ediyorsanız buraya tıklayabilirsiniz.

Yves Rocher kayısılı peelingin benim cildimdeki etkileri ve benim gözlemlerim bu kadar.
Vakit ayırıp okuduğunuz için çok TEŞEKKÜRLER :)
Yorumlarınızı bekliyorum..
En kısa sürede görüşmek üzere :)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder