7 Mart 2016 Pazartesi

BİTENLER #3


 Herkese Merhabalaaar :)

Biraz uzun zamandır buralarda yoktum ve dönüşüm tabiki bitenlerle olacaktı ;)
Hatta çok yakında bir bitenler daha gelecek lütfen takipte kalın :) Yine bir sürü ürün bitirdim (çoğu deneme boy olsa da ) ve sizlerle görüşlerimi paylaşmak istedim.İsterseniz ben hiç uzatmayayım ve hemen yorumlarıma geçelim..
 Öncelikle duş ürünleriyle başlayalım..
Le Petit Marseillals Lavanta Ballı Duş Jeli: Bu ürün bize #izmirinrenkleri etkinliğinde hediye edilmişti.Elime geçmeden önce reklamlarından etkilenip gidip gelip kokusuna falan bakıyordum bu ürünün ama çok da hoşuma gitmiyordu.Fakat deneme fırsatı elime geçince duştaki kokusuna bayıldım :) Koku olarak, yapı olarak ve köpürme olarak kesinlikle beni tatmin eden bir ürün oldu.Elimdeki duş jelleri bitince farklı çeşitlerini ve tekrar bu çeşidini almayı planlıyorum :)
Revox At Kuyruğu Şampuanı: Yine #izmirinrenkleri etkinliğinde tanıştığım bir ürün.Kısaca bahsetmem gerekirse saçımı uzatmak konusunda memnun kaldığım ama tekrar almayı düşünmediğim bir ürün. Nedenlerini merak ediyorsanız bu şampuanla ilgili bir yazımı okumak için burayı tıklayın.  
Dermokil Saç Dökülmelerine Karşı Şampuan: Şampuan, saç kremi ve duş jeli #merveilekisamerhaba etkinliğinde deneme şansı bulduğum ürünlerdi. Şampuan temizlemesinden gayet memnun olduğum bir üründü ama başka ekstra bir özelliğini göremeyeceğim kadar küçük boydaydı. Büyük boyunu almayı düşünmüyorum.
Dermokil 3'lü Etki Saç Kremi: Saçlarımı yumuşatma ve açma konusunda başarılı bir üründü ama ben pek saç kremi insanı olmadığım için tekrar almayı planlamıyorum.
Dermokil Spa Duş Jeli: Tam benim sevdiğim tarzda fresh ve ferah bir kokuya sahipti.Köpürmesi normaldi ve temizlemesi de başarılıydı.Tek sıkıntı yapısı oldu benim için çünkü biraz jölemsi kalın bir yapıya sahipti ve bunu sevmedim.Tekrar almayı düşünmüyorum.
 Elidor Yağlı Saçlar İçin Kuru Şampuan: İlk kuru şampuan deneyimim olduğundan mı yoksa bu şampuandan kaynaklı mı bilemediğim bir sıkıntı vardı ki o da bazen beyaz beyaz oluyordu saçımda.Bu benden kaynaklı bir sorun muhtemelen çünkü her zaman olmuyordu. Yani çok sıkmış ya da yakından uygulama yapmış olabilirim. Uygun fiyatlı kesinlikle günü kurtarıcı ve yağlı görünümü alan bir üründü fakat ben tekrar almayı düşünmüyorum.Çünkü daha iyisini buldum onun da yazısı yakında gelir :)
Rexona Okyanus Ferahlığı Fresh Deodorant: İçinde Alüminyum olmadığı için tercih ettiğim bir üründü ama çok sevdim.Gerçekten ferah, ter kokusunu önleyen,temiz hissetmeyi sağlayan bir ürün. Ben çok memnunum ve bittikçe de yenisini alıyorum.
Isana Fresh Deodorant: Mini boy olduğu için çantamda taşımak için aldım.Çok uygun bir fiyatı vardı ve içinde alüminyum yoktu.Bu da benim için yeterli bir özellikti.Ama bunun da kokusunu ve korumasını çok sevdim ve farklı bir çeşidinin yine minik boyunu aldım bile :) 
Avon Celebre Parfüm: Yazlık, çiçek kokulu, fresh bir parfümdü. Denemeden almıştım ve ilk başlarda da severek kullanmıştım. Ama daha sonraları sevmediğimi farketttim çünkü kalıcığı inanılmaz azdı ve bende oda parfümü gibi kullanarak bitirdim. Dolayısıyla tekrar almayı düşünmüyorum.
Garnier Arındırıcı Temizleme Jeli: Öncelikle yağlı ciltler için uygun bir ürün olduğunu söylemeliyim. Temizlemesinden ve sonrasında yüzümde bıraktığı kadifemsi histen çok memnun kaldığım bir üründü.Kesinlikle alerji, sivilce vs. yapmadı. Gözenek görünümünde azalma sağlama gibi bir vaadi var bu konuda başarılı olduğunu gözlemlemedim ama elimdeki ürünler bitince tekrar almayı düşündüğüm memnun kaldığım bir ürün oldu.
Benri Koyu Renk Ojeler İçin Aseton: Artık favori asetonumun bu olduğunu biliyorsunuzdur :) Her renk ojeyi zorlanmadan, kalıntı bırakmadan  çıkarıyor. Çok memnunum ve hep bittikçe alıyorum.
Otacı Argan Serisi El ve Tırnak Bakım Kremi: #izmirinrenkleri etkinliğinde tanıştığım bir üründü. Nemlendirmesi çok iyi ve tırnak bakımı konusunda etkili. Fakat inanılmaz kötü bir kokusu var bana göre. Ve yapısı da benim zevkime göre biraz kalın.Nemlendirmesini çok sevsem de öncelikle kokusu sebebiyle, sonra da çok güzel el kremleri bulduğum için tekrar almayı düşünmüyorum.
Mediwell Muzlu Lipbalm: Yine bir #izmirinrenkleri etkinlik ganimeti:)
Gerçekten inanılmaz bir ürün. Nemlendirmesi, dudaklarda bıraktığı his çok iyi ve tadı da muhteşem kokusu da :) Favori lipbalmım desem yalan olmaz sanırım :) Farklı çeşitlerini kullanmaya devam ediyorum .
Rituel de Beaute Burun Bandı: Hep söylüyorum bence piyasanın en iyisi ve en uygun fiyatlısı. Kesinlikle işini çok iyi yapıyor. Bittikçe alıyorum ve hep de alacağım gibi gözüküyor.
İpek Kulak Temizleme Çubuğu: Sıradan bir ürün fazla söylencek birşey yok sanırım. Kullandım bitti. Denk gelirse tekrar alabilirim
Rival de Loop Pure Skin Serum: Vaadettiği gibi sivilce lekelerimde gözle görülür iyileşme sağlayan bir serum ama gözeneklerimde bir etkisini göremedim.Fakat tekrar almayı düşünmüyorum çünkü yaşıma uygun olmayan bir ürün olduğun farkettim..
Durance Ancian Rosa El Kremi: Güllü bir el kremiydi ve nemlendirmesini sevdim fakat ekstra bir durum olmadığı için almayı planlamıyorum.
Benri Kare Pamuk: Sürekli aldığım, kullandığım bir ürün. Gayet memnunum ve daha iyisini bulana kadar bununla devam :)
Cala Salatalıklı Makyaj Temizleme Mendili: Bence en iyi makyaj temizleme mendili bunlar.Makyajı çok iyi temizliyor.Islaklığı ve kalınlığı tam istediğim gibi ve çok memnunum. Şu anda da farklı bir çeşidini kullanıyorum zaten.
 Mia Organical Ürünleri: #merveilekisamerhaba etkinliğinde tanıştığım bir firmaydı.Detaylı yazılarını yazmıştım merak ediyorsanız burayı tıklayabilirsiniz.

Evet işte benim bitenlerim bu kadardı.
Okuduğunuz, vakit ayırdığınız için çok TEŞEKKÜRLER :)
Soru ve yorumlarınızı bekliyorum :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder