22 Mart 2016 Salı

BİTENLER #4

Herkese Merhabalar :)
Bugün size yine bir bitenler yazısı yazıyorum.Bu aralar baya ürün bitirdiğim doğrudur ve bunların hepsini de sizlerle paylaşmak istiyorum.Umarım sizi fazla sıkmıyorumdur :) Hemen ürünlere ve onlarla ilgili kısa yorumlarıma geçelim.
Palmolive Thermal Spa Firming Duş Jeli: Favori duş jelimdir kendileri.Kaç tane bitirdim bilmiyorum.Ferahlığı, kokusu,köpürmesi,fiyatı,tenimde bıraktığı his hepsi çok çok güzel kesinlikle tekrar alacağım.
Zavoli Narlı Şampuan:Vaatlerini yerine getirip getirmediğini gözlemleyebileceğim yıpranmış saçlarım yoktu.Ama temizlemesi,kokusu gayet güzeldi.Ekstra da bir etkisini görmedim bu yüzden tekrar almam.Siz ürünün vaatlerini merak ediyorsanız burayı tıklayabilirsiniz.
Rexona Okyanus Ferahlığı Fresh Deodorant:İçinde Alüminyum olmadığı için tercih ettiğim bir üründü ama çok sevdim.Gerçekten ferah, ter kokusunu önleyen,temiz hissetmeyi sağlayan bir ürün. Ben çok memnunum ve bittikçe de yenisini alıyorum.
Akat Gardi Hair Mousse Saç Köpüğü: Saçlarıma şekil verdiğim günlerde kullandığım bir üründü.Saçlarımı sertleştirmeden şeklini korumayı başardı.Hem fiyatı çok uygun hem de ben gibi bu tarz ürünleri çok kullanmayanlar için minik boyutları var.Tekrar alırım.

 Listerine Zero Ağız Bakım Suyu: Tadını hiç beğenmediğim bir ürün ve ağzımı da yaktı kısaca memnun kalmadım.Zorla bitirdim tekrar da almam.Ama şunu söylemeliyim ki gerçekten güzel temizliyor yani öyle hissettiriyor.
Colgate Total Diş Macunu: Ekstra bir etkisini gözlemleyemediğim sıradan bir diş macunuydu güzeldi yanii.Ama tekrar almayı düşünmüyorum çünkü daha iyi içerikli olanlarını kullanmaya karar verdim.
Colgate Plax Ağız Bakım Suyu: Denemek için bu sefer küçüğünü aldım ve beğendim.Ağzımı yakmadı, tadı da fena değil.En kısa zamanda büyük boyu alınacak.Tabi ki temiz içeriklisi bulunamazsa.
Benri Koyu Renk Ojeler İçin Aseton: Artık favori asetonumun bu olduğunu biliyorsunuzdur :) Her renk ojeyi zorlanmadan, kalıntı bırakmadan  çıkarıyor. Çok memnunum ve hep bittikçe alıyorum.
 Otacı Argan Serisi El ve Tırnak Bakım Kremi: Nemlendirmesi çok iyi ve tırnak bakımı konusunda etkili. Fakat inanılmaz kötü bir kokusu var bana göre. Ve yapısı da benim zevkime göre biraz kalın.Nemlendirmesini çok sevsem de tekrar almayı düşünmüyorum.
Durance Camelia Blane Parfüm: Çiçek kokulu parfümleri sevmeme rağmen bunu hiç beğenmedim.Sanırım kamelya kokuları bana göre değil.
Batik Immense Power El Kremi: Çok garip gelebilir ama bir batik ürünü.Bir alışverişte hediye edilmişti.Parfümlü bir üründü ve sıradandı.Tekrar almayı düşünmüyorum.
Nivea Soft El ve Vücut Kremi: Genellikle vücut kremi olarak soğuk kış günlerinde kullandığım bir üründü.Klasik nivea kokusuna sahip ve nemlendirmesi de gayet yeterli.Seneye kışa yaklaşırken tekrar alabilirim. 
Lapitak Ayak Bakım Kremi: Çok beğenildiğini duyduğum için almıştım ama ben hiç beğenmedim :( Yapısı katı, kokusu garip,etkisi çok sıradandı.Tekrar almam.
Ekoz Kozmetik Vanilyalı Oda Kokusu: Kesinlikle buram buram vanilya kokan ve ortamdaki kokuları etkisiz hale getiren başarılı bir oda kokusu.Farklı çeşitleri denenebilir.

Rituel de Beaute Burun Bandı: Hep söylüyorum bence piyasanın en iyisi ve en uygun fiyatlısı. Kesinlikle işini çok iyi yapıyor. Bittikçe alıyorum ve hep de alacağım gibi gözüküyor.
Natracare Pedler: Günlük olanı da normal olanı da gayet güzel cildimde sıkıntı yaratmayan ürünlerdi.Ve organik oldukları için değerlendirilmeli.Karşıma çıkarsa alabilirim.
Rival de Loop Pure Skin Serum: Vaadettiği gibi sivilce lekelerimde gözle görülür iyileşme sağlayan bir serum ama gözeneklerimde bir etkisini göremedim.Fakat tekrar almayı düşünmüyorum çünkü yaşıma uygun olmayan bir ürün olduğun farkettim..
Timeless Truth Charcoal Detox Brightening Maske: Vaadettiği gibi uyguladığımda daha aydınlık bir cilde sahip olmamı sağladı ama bu etki kısa sürede kayboldu.O yüzden tekrar almayı düşünmüyorum.
Bebak Disk Pamuk: Çok sert pamuklardı.Yüzümde sadece 1 kere kullandım.Daha sonra ojelerimi temizlemek için kullandım ve böyle bitirdim.Tekrar almam.
Fresh'n Soft Normal ve Karma Ciltler için Makyaj Temizleme Mendili: Normal ve karma ciltlere uygun olduğu için mi bilmiyorum ama sevemedim ben bunu.Makyajı tam olarak çıkarmıyor ve yapısı da baya kuru.Ben biraz daha ıslak ürünleri seviyorum o yüzden tekrar almam. 
Essence Stay All Day Concealer: Çok uygun fiyatlı bir ürün ve sarı alt tonlu o yüzden aydınlatıcı olarak kullanmak için daha uygun.Ben gerek yüzümde gerekse aydınlatıcı olarak kullanmayı sevdim ama göz altlarım için sevemedim.Tekrar alır mıyım emin değilim.
Farmasi BB Concealer: Gerçekten muh-te-şem ! Bu ürünü alırken bu kadar güzel olduğunu bilsem stoklardım valla.Göz altlarımda incecik ama örtücü ve BB özellikli bir ürün daha ne olsun :) Alın, aldırın :)
Dermokil Yüz Temizleme Jeli: Beğenmedim.Makyaj kalıntılarını bile temizlemiyor ve sonuçta görevi de bu :) O yüzden tekrar almam.
Essence All About Matte Pudra: Gerçekten belki de piyasadaki en ucuz ama en güzel pudralardan.Beyaz renkte ama transparan efsane güzel sabitleyen ve gözaltlarını grileştirmeyen aksine aydınlatan bir ürün.Elimdeki pudralar biraz azalınca kesinlikle alınacak :)
Otacı Makyaj Temizleme Suyu: Makyajı çok güzel temizliyor.Ciltte de kadifemsi bir his bırakıyor.İçerik olarak da güzel.Tekrar alınır kullanılır :)

İşte benim bitenlerim ve hakkındaki düşüncelerim..
Vakit ayırıp okuduğunuz için çoook Teşekkürler :)
Sorularınızı ve yorumlarınızı bekliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder