24 Aralık 2015 Perşembe

2015 FAVORİLER (Göz Makyajı)

Herkese Merhabalaar :)
Bu favoriler yazı serimin ilki ve bu konuya dair toplam 4 yazı gelecek takipte kalın :) Başlıktan da anlayabileceğiniz gibi bugün size 2015 yılı boyunca elimden düşüremediğim ve göz makyajımda kullandığım ürünlerden bahsedeceğim.
İsterseniz hemen başlayalım..
Wet'n Wild Brulee Tekli Far: Göz makyajımda kesinlikle her gün kullandığım bitirip bitirip yeniden aldığım bir ürün. Göz kapağımdaki renk eşitsizliklerini gidermek ve far bazımı sabitlemek için kullanıyorum.Daha iyisini bulana kadar en iyi bu :)
Essence Tekli Far 21: #izmirinrenkleri etkinliğinde hediye edildiğinden beri neredeyse her gün crease (katlanma bölgesi) farı olarak bunu kullanıyorum.Morumsu mürdümümsü bu far tam bana hitap eden bir renk.Pigmentasyonu çok başarılı değil ama bu far için bence bu bir eksi değil çünkü hem doğal bir görünüm elde ediyorum hem de elde ettiğim ren muhteşem :)
The Balm Meet Matte Far Paleti: Çok yakın bir arkadaşımın hediyesiydi ve o günden beri elimden düşmedi denebilir.Baştaki krem rengi farı tamamen bitirdim ve yerine başka bir paletteki mat farı koydum. 2 rengin de dibini gördüm.Yeşil ve mavi olan farlar dışında hepsi bence çok kullanışlı.Ve ben gözlerde mat görüntüyü sevdiğim için bu mat paleti neredeyse her gün kullandım.
Maybelline Jel Eyeliner: Yılın ilk yarısında sadece bu eyelinerı kullandım diyebilirim. Mat, efsane kalıcı ve uygun fiyatlı bir ürün. Ancak çift fazlı göz makyajı temizleyicilerle temizleyebildim yani çıkarması biraz zor ama görünüşü ve sürüm kolaylığı kesinlikle buna değer. Denemenizi öneririm.
Essence Waterproof Eyeliner Pen: Yılın diğer kısmında da bu eyeliner elimden düşmedi. Kesinlikle bunun da sürümü çok kolay, siyahlığı güzel ve waterproof(suya dayanıklı) bir ürün.Bende akma, dağılma, bulaşma yapmadı.Severek kullandım siz de bir bakın bence ;)
 
Wet'n Wild Mega Clear Şeffaf Rimel: Yıl boyunca kaşlarımı sabitlemek için kullandım.Kaşlarımı sertleştirmeden sabitledi ve gün boyunca da sabit tuttu.
Kaşlarımda dökülme vb. kötü bir sorun yaşamadım.Bulması biraz zor ama bulunca kapın derim :)

Essence I Love Extrem Crazy Volume Rimel: Yılın rimeli! Verdiği volume ef-sa-ne !Kirpikleri yeterice uzattı,kıvırdı ve istediğim görüntüye ulaştırdı.Akma, bulaşma, dökülme gibi sorunlar yaşatmadı.Çok sevdim çok :)


Göz makyajı favorilerim işte bunlardı.Umarım sizlere de bir fikir vermişimdir ürünlerle ilgili.. Gördüğünüz gibi hepsi de uygun fiyatlı.Böyle olması da beni çok memnun etti:)Sizin bu sene göz makyajında kullandığınız favori ürünlerinizi de merak ediyorum ve yorumlarınızı bekliyorum..

Vakit ayırıp okuduğunuz için çok Teşekkürler :)
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder