26 Aralık 2015 Cumartesi

2015 FAVORİLER (Makyaj Araçları)

 Herkese Merhabalaaar :)
2015 Favoriler yazılarımın ikinci kısmıyla karşınızdayım.Bugün sizlere 2015 yılında makyajımı yapmada bana en çok yardımı olan fırça ve süngerlerden bahsedeceğim.Öncelikle bu sene gerçekten bolca fırça aldığım, yeni fırçalar denediğim bir yıl oldu ve sizlerle de bu sene elimden düşmeyenler hakkında birazcık konuşmak istiyorum:)Hadi başlayalım..
Yves Rocher Makyaj Süngeri: Şu ana kadar kullandığım uygun fiyatlı en iyi makyaj süngeri kesinlikle. İnanılmaz yumuşak ve kullanımı çok kolay.Fondoten,bb ve cc krem, kapatıcı hatta krem aydınlatıcı ve allık uygulayabildiğim bir ürün yani inanılmaz işlevli :) Bulması çok zor ama 2016da stoklara girecekmiş yine ben hemen yedeklerim :)
Real Techniques Makyaj Süngeri: Şekli itibariyle diğer süngerlerden daha farklı olduğu için tercih ettim. Ürünü çok az emiyor ve temizlenmesi aşırı kolay.Bunu aldığımdan beri Yves Rocher süngere pek elim gitmiyor açıkçası.Yani yılın 2. yarısının favori süngeri :)

 True Spirit Pudra Fırçası: Real Techniques fırçalara tip olarak çok benzeyen ve watsonslarda gördüğüm uygun fiyatlı bir marka True Spirit. Yılın nerdeyse tamamı pudramı bu fırçayla uyguladım.Çok yumuşak, kolayca temizlenen ve çok çabuk kuruyan bir fırça. Pudra uygulamaktan keyif aldığım bir üründü.
Real Techniques Allık Fırçası: Bu fırça dünyanın en güzel allık uygulayan fırçası olabilir ;) Uygulamada ve allığı dağıtmada çok başarılı ve doğal bir görünüm elde etmeyi sağlayan, yumuşacık bir fırça.Kesinlikle kolay temizleniyor ve kolay kuruyor.İndirimlerde mutlaka bakın;)

Dirty Works Açılı Allık Fırçası: Bana bronzer uygulamayı sevdiren fırça diyebilirim.Pigmentli bronzerları çok hafif uygulamama yardımcı olan, böyle keskin çizgi halinde değil de doğalmış gibi contour(kontür) yani gölgelendirme yapmamın en önemli sebebi :) Yedeklemeyi düşünüyorum..

Eklips Far Fırçası: Hem baz farımı uyguladığım, hem karıştırma fırçası olarak kullandığım, hem de gerçek işleviyle ana farımı uygulamak için kullandığım ve 4 lira gibi bir fiyata aldığım muhteşem yardımcım. Tek fırçayla muhteşem bir göz makyajı yapmak isterseniz bu fırçayı alın aldırın :)
Eklips Eyeliner Fırçası: Jel eyeliner uygularken zorlanmadığım hatta işimi kolaylaştıran bir fırça.Kesinlikle küçük ama dev bir yardımcı.Elimde 2 ya da 3 tane var her gördüğümde de alasım geliyor o kadar seviyorum:) Kesinlikle şans verin özellikle de jel eyeliner sürerken zorlanıyorsanız..

 İşte bunlar benim makyajımın arka plandaki kahramanları :) Hepsinin yeri gerçekten ayrı ve hepsini çok seviyorum. Hepsinin ya elimde yedekleri var ya da başlarına bişey gelirse gidip tekrar alırım.Umarım fırçalar ve süngerler konusunda size de fikir vermişimdir. Siz de favori makyaj araçlarınızı yorum olarak bırakın benim de aklımda bulunsunlar :)

Vakit ayırıp okuduğunuz için çok Teşekkürler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder