21 Aralık 2015 Pazartesi

BİTENLER #2


Herkese Merhabalaaar :)
Yine bir sürü ürün bitirdim ve sizlere fikir vermesi, yardımı olması ümidiyle bu yazıyı yazıyorum.
Elidor Şampuan Işıldayan Parlaklık: Daimi favori şampuanım kendisi.Verdiği temizlik hissi,saçımda bıraktığı yumuşaklığı,kokusu kesinlikle tam benlik tavsiye ediyorum ve tabiki sürekli alıyorum :)
Vaseline Sprey Krem Aloeveralı:  Yaz ayları için ferahlık ve nem veren güzel bir üründü ama kısa süre sonra ağzı bozuldu ve yeterli verimi alamadım o yüzden tekrar almayı düşünmüyorum..
Avon Clearskin Pore Penetrating Maske: Favori kil maskem.Yağlı ciltler için çok uygun bulduğum yüzümdeki fazla nemi alan ve gözeneklerimi temizleyen bir ürün yedeği açıldı bile :)
L'oreal Elseve Mucizevi Yağ Saç Kremi: Yeni çıktığı zaman merak ettiğim için almıştım gayet güzel yumuşatan verim aldığım bir saç kremi ama gramajı çok az tekrar almayı düşünmüyorum.




Signal Diş Fırçası: Çeşidini bilmiyorum ama çok memnun kaldım tekrar aldım 6 aydır kullanıyordum süresi dolduğu için çöpe gitti.
Welness&Beauty Vücut Peelingi: Sert ve minik parçacıklı ama aynı zamanda cildi zedelemeyen çok güzel bir peelingti ama yarısından sonra rengi değişti.Sanırım ben düzgün saklayamadım ya da tarihi geçti.Tekrar alıp denemek istiyorum çünkü etkisini çok beğendim.
Manikit Keratinli Eldivenler: Ayda bir kullanmaya çalışıyorum.Gerçekten pratik ve etkisi anında hissedilen bir ürün.Tekrar aldım bile..
Rituel de Beauty Burun Bandı: Bence piyasadaki en iyi ve uygun fiyatlı burun bandı kesinlikle denemelisiniz.Bim'lere hücuuuuum :)
Purederm Karbondioksit Maskesi: Etkisini çok net hatırlamıyorum malesef ama arada bu tip maskeler kullanmayı seviyorum.Tekrar alabilirim.
Fresh'n Soft Makyaj Temizleme Pedi: Kesinlikle çok yumuşak, kenarlı dikişli ve dağılmayan, cildi hırpalamayan güzel pamuklardı.Tekrar alabilirim.
Rival de Loop Natural Touch Concealer: Günlük kullanım için yeterli ve çok uygun fiyatlı bir kapatıcı ama alt tonu grilik içeren bir ürün buna dikkat ederek renginizi seçmenizi ve almanızı öneririm.Tekrar alabilirim.
Maybelline Baby Lips: Nemlendirmesinden hiç memnun kalmadığım bir lipbalm.Kesinlikle tekrar almam.
For Your Beauty Kaş Fırçası: Çok uygun fiyatlı bir üründü.kırıldığı için atıyorum tekrar alırım.
Essence Far Fırçası: Yine çok uygun fiyatlı bir fırçaydı ama hem uygulamasını beğenmedim hem de birkaç yıkamada formu bozuldu.Atıyorum ve tekrar almam.
Flormar 319 Oje: Herhalde 4 tane falan bitirdim bu ojeden yedeğimi açtım bile.Mükemmel kurtarıcı oje işte budur bence.Çünkü hem temiz ve bakımlı tırnaklar sağlıyor hem de çok çabuk kuruyor.
Flormar Oje: Malesef numarası silinmiş ama severek kullanmıştım tekrar alınabilir.

Bu ürünlerden sizin de kullandıklarınız olduysa yorumlarınızı bekliyorum mutlaka :)
Vakit ayırıp okuduğunuz için çoook Teşekkürler :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder