17 Aralık 2015 Perşembe

REVOX AT KUYRUĞU ŞAMPUANI

Herkese Merhabalaar :)
Bugün sizlere herkesten çokça duyduğunuz Revox Şampuandan ve bendeki etkilerinden bahsetmek istiyorum.Bu şampuanı kullanıp bitirdim ve dolayısıyla uzun ve kısa dönemli etkilerini gözlemleyebildim.
Şunu belirtmeliyim ki saçlarım doğal ve yağlanmaya müsait.
Öncelikle bu şampuanın vaatleri neler bunları görelim..

1- Saçımın uzamasına yardımı oldu mu ? 
Evet kesinlikle gözle görülür bir uzama kaydetti saçım.Bu konuda gerçekten başarılı buldum.
2- Saçlarımın yağlanması gecikti mi?
Hayır. Hatta yağlanma hızında ekstrem bir artış oldu ve bundan çok hoşnutsuzum. 
3- Saçlarım daha parlak göründü mü ?
Gözle görülür bir fark göremedim malesef..
4- Saçlarım sağlıklı bir görünüm kazandı mı ?
Saçlarım zaten sağlıklı görünüyordu önceden de bu konuda da belirgin bir etki gözlemleyemedim..
5- Saçlarımı hacimli ve gür gösterdi mi?
Zaten gür saçlara sahibim ama saçlarımda yağlanmayı artırdığı için malesef hacimli bir görüntü elde edemedim..
6- Saçlarımı uzun süre temiz tuttu mu?
Saçlarımı temizledi ve temiz hissettirdi ama sonrasında yağlanma problemi nedeniyle bu etkisi fazla sürmedi.
7- Saçımı kepekten kurtardı mı?
Kepek problemim olmadığı için bir fikrim yok.

Bir kaç şey daha eklemek istiyorum.
Saçta dökülmeyi engelleyen şampuanlardan bir tanesi ve çoğu insan bu konuda çok başarılı buluyor ve benim şükürler olsun ki böyle bir sorunum olmadığı için bu konudaki etkisini bilmiyorum.
Şampuan banyodaki ilk kullanımda yeterli köpürmeyi sağlamıyor ancak ikincide güzel köpürüyor bunu dikkate alarak ilk kullanımda az miktarda şampuan kullanmak daha mantıklı.
Ve son olarak da saçımı fazlaca sertleştirip kuruttu. Krem kullanmadan saçı açabilmemin imkanı yoktu.

Tüm bunlara dayanarak sadece saçımı uzattığı için bu şampuanı tekrar alır mıyım ?
Hayır almam. Ama etkilerinin herkeste farklı olduğunu unutmamak gerekir.Çünkü biliyorum ki pek çok arkadaş bu şampuandan memnun ama malesef ben memnun kalamadım..
Daha detaylı bilgi için :atkuyrugusampuani.com/

Sizlerin de yorumlarını bekliyorum..
Okuduğunuz için hepinize Teşekkürler..

instagram:https://www.instagram.com/lightsofbeautyy/

4 yorum:

  1. canım soru cevap şeklinde gitmen süper olmuş, ben de merak ettim şimdiiii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene çook sevindim :) hemen dene sen de ;)

      Sil
  2. Ayy evet bende bu ürüne çok şans verdim sanırım. Yağlanma sorunu yüzünden uzamasını göz ardı ediyorum.
    Kalemine sağlık bebeğim ❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece bende oldu sanmıştım demek aynı şeyleri yaşamışız :) teşekkürler :)

      Sil